Saturday, January 19, 2013

Slowly Drifting Apart From Your Friends Is The Worst Feeling Ever. But I'll Be Getting Over It Soon.

Still Can't Find A Job.. So Either I Go Out And Spend Money Or Stay At Home And Rot. At Least This Kind Of Feeling Ain't Bad. I Don't Feel Stress.

Fake People All Over. Fake Feelings Maybe. Think I'm Not Going To Trust Anyone Easily Anymore. I Give Up. It's Over Time When You Start Understanding People And Really See If They're True Friends That Could Last Throughout Your Entire Life. I Was Too Naive. 太天真了。

这种感觉绝对不好受。因为让人靠得太进所以最后受到伤害的是自己。这也只能怪自己太天真了。早就应该离开你们了但因为有太多放不下的回忆,所以我付出了全部,希望能挽回一切,一切能够回到从前。但这是不可能的事。我曾经式过,现在终于醒悟了,还不算是迟。

说真的你们把我当成什么?我真的很好奇。我现在已经无法判断谁是我该相信的,谁是我不该相信的。我已经受够了,累了。你们有时对我好,有时却对我冷漠但现在却不一样。是我变了还是你们都变了。在我眼里一切都变了。

也对,时代都会变,有什么是不会变的呢?我已经是过去了,在你们眼里,也许我只是棋子,虽你们去摆。是我太用心了,太包容,所以你们一直都没察觉。要怪也是怪我自己。现在我不能在傻下去了,该是时候离开了。从用心,一切都会变成死心。我不能在折磨自己,这只会让我更恨我自己。谢谢你们给我那些美好的回忆。虽然想不到下一站该去哪里,但如果我勇敢的往下走,一定会抵达目的的。如果我变成回忆,希望你们不会忘记。


我的痛苦谁能体会
我的悲伤谁能感受
我的自责谁能解脱
我的不足谁能谅解

No comments:

Post a Comment