Wednesday, August 1, 2012

I Wish.. I Wish.. In The End It's Just Nothing More Than A Wish..

Oh Myyyyyyy. Time Fly So Fast For What!??? Don't Seat On Rocket Leh. Why Can't You Crawl Like Snail. >:(

The Stupid Countdown Thing Only Make Myself So Damn Stressssssss. But Still.. Got To Get Used To It. Each Day That Passes By, The Pressure Just Piles On. The Number Of Days To Prelim 3 Is Just A Short 27 Days. Before That, English O Level Oral Comes First. Dieeeeeee.

有时候想了想,还是想不到答案。是我付出的不够多?是我在什么地方不足,需要改进?也许是因为我没勇气,没信心,没把握,那么当初是什么让我做出这个决定?心对某些事总会感到好奇。有些举动也许无法让我捉摸。对,我很愚蠢。愚蠢地爱上了你。你却没那么愚蠢,没有上当。哈哈哈!



那些过去的
就让它过去吧
何必再提起呢
一切不可能在重复

No comments:

Post a Comment